Έρχεται ιδιωτικοποίηση των διασώσεων ορειβατών;

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, προβλέπεται μετακύλιση του κόστους στους διασωθέντες και εμπλοκή ασφαλιστικών εταιρειών. Προτού αποφασίσουμε αν πρέπει να πάμε εκεί δεν θα έπρεπε πρώτα να βελτιωθούν οι σχετικές παράμετροι (διαχείριση, αδειοδότηση, μονοπάτια, φύλαξη, επίβλεψη, πληροφορίες κλπ). Διότι το εύκολο είναι σίγουρα απλά να χρεώνεις και να διατηρείς το σημερινό μπάτε-σκύλοι-αλέστε στις προστατευόμενες περιοχές, χωρίς καμία βελτίωση, αλλά είναι αυτός ο ρόλος/σκοπός της διακυβέρνησης; Φτάνει πια αυτό το διαλύω-απαξιώνω-ιδιωτικοποιώ!